Var ett tag sen nu..

Blir väl så när man inte har ett piss att uppdatera om..
Menar, så spännande är ju faktiskt mitt liv just nu (:
Not.
--
Jah. Det enda jag har att uppdatera om är att jag har ev. ett hästjobb på G (:
Dock inte i Skåne utan ända borta i Sthlms-trakterna :P Haha
Får se hur det blir med det helt enkelt (:
I tjänsten ingår stallskötsel (såklart), voltigeinstruktör för knattarna, samt hjälp med ridgrupp för knattar (:
+ att jag får utvecklas själv i allt. Boende osv (:
Men som sagt. We shall see.
Domedag imorgon eller på onsdag om das boss fortfarande är intresserad.

Denna helgen har varit rätt lugn. Fredagen gjorde jag nog inget vettigt för jag minns inget av den. Så spännande  var nog den ja :P Jo, var i stallet en sväng bara och visade mig. Det var typ det.
Följde med Madelein Kmet som groom när hon tävlade i lördags (:
Var roligt att komma iväg faktiskt (: Har inte varit med en "heldag" på en tävlingsplats på fyra år så det var faktiskt roligt (:
Och igår gjorde jag inget speciellt vettigt heller. Stack till stan i stormen, tittade på salongens årliga julskyltning och sen när dom var klara så städade jag salongen.
--
Idag har jag slappat. Vid sex-tiden följde jag med moster när hon tränade hundarna (:
Var kallare denna gången och då hade jag ändå fått på mig mer kläder idag.. Hm
Fortfarande frusen sen jag kom hem :P
--
Men men.
Jah. Det var denna halvtråkiga uppdatering. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om.
Oh jo! Borde plugga snart. Har prov om två veckor + att jag ska skriva en uppsats (med referatteknik) + en annan analysuppsats + kolla på två skittråkiga filmer och svara på frågor.. Boring.
-
Vill inte påstå att jag hoppar av glädje och ser fram emot det.
Sen efter mötet med läraren när vi bestämde datum för prov och fick papper på allt som skulle göras, har jag inte rört boken eller papperna en enda gång (förutom när jag har flyttat dom från min soffa).. Har tittat på dom och tänkt; jag gör det en annan dag..
HAHAHa.. En av mina stooora brister. Men jag är ju också trött på skolan..
Har man gått 13 år i skolan så är man fan inte glad att behöva stå ut med något i ett halvår till.
Om inte mer /:
Måste skapa konto på studera för att komma åt mina betyg. Har jag tur så är samhällskunskapen redan registrerad som godkänd och då behöver jag faktiskt inte genomgå kursen på komvux.
Men det återstår att se.
-
Gott snack
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0