Och så vart det lördag.

Inget speciellt som händer idag. Kanske blir ändring sen.
But we shall se!
--
Uppdatering från i onsdags
Hovis var ute och fixade Filles katastrofa hovar. Fick på sig nya fina och rymliga skor!! Tyckte nog det var skönt (:
Miras fötter fick sig också en omgång och gissa vad hovis hittade?..
Hovböld i hela strålen.. Ingen vet hur länge hon har haft den men den kan ha suttit där länge, och kanske t o m aktiverats flera gånger (hon har ju markerat sen januari) Men den var typ utläkt nu.
Fick en sula under skon för att det inte ska komma in skit och få igång hovbölden igen.
Heidi provade longera Mira igen i hopp om att det bara var hovbölden men icke. /: Hon markerade ändå.
Hovis tyckte också att det satt högre upp, antingen bogen eller rygg för hon liksom "vevar"/cirkulerar med bogen när hon går liksom. Svårt att förklara.
Heidi ska ta ut en equiterapeft och se om det kanske kan vara en låsning. *hoppas*
---
I torsdags hängde jag med moster till brukshundklubben och tittade på när hon tränade hundarna (:
Kul att se dom i action! :D
Och så olika dom är! Mickey som vanligtvis är så lugn och tyst hemma blir helt galen när han tränar eftersom att han tycker det är så roligt! Han var inte tyst en enda sekund från det att han kom ut ut bilen, fick sitta och titta på när Billy blev tränad först och fram till han själv var klar med träningen med sin matte, då efter blev han tyst xD  Men därav tävlar inte moster med honom, han piper exakt hela tiden O.o Får ju avdrag för sånt så moster känner att det är inte lönt.
Billy som är betydligt mer aktiv och skäller mest hemma. Men var helt fokuserad och lugn på träningsbanan! Haha
Rätt roligt att se hur dom ändras när det väl gäller att jobba :P
Ska eventuellt med moster när dom tränar på måndag också (:
---
Igår satt man fram till halva eftermiddagen och glodde mest. Halv fyra stack jag med bussen till moster för att färga och klippa hennes hår. Dock fick jag inte med färgen och vätet då jag inte blev informerad om att ta med mig det :P så det slutade med att moster fick köra ändå xD hahah
Nästa gång ska vi nog klippa henne kort istället (: Hon har velat det länge och nu har jag fått tänka igenom xD Haha nä jag är inte sådär skitsnabb på att tänka ut en frisyr, tar typ 2 månader HAHAHAH
--
Yes yes. Imorgon blir det kanske uteritt med Heidi (:
Ska bli roligt! :D
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0