Boring thursday..

Sitter, eller snarare halft ligger ner och käkar pannkakor just nu.. Med socker ;)
Funderar på vad jag ska göra idag. Måste trötta ut mig själv så att jag kommer upp i tid imorgon :S
Har stadskörning imorgon... Kl 07.00
SKITKUL!!! ):
haha ångest :P Inte över körningen utan över att jag måste upp så jävla tidigt -.-

Igår kom man ut till stallet på förmiddagen. Heidi fick idén om att NH träna/miljöträna Diva så vi (jag, Maria och Heidi) hjälptes åt att dra fram allt som kunde vara "läskigt". Mattor, bordsskiva av plast, färgglad vattenspridare i form av en blomma, lådor, koner, däck osv..
Diva brydde sig inte mycket. Hon t o m gick över en av plastmattorna till slut xD haha
Provade med Fille och Mira också.
Märks att Fille har blivit illa behandlad. Han liksom vek undan blicken från dom olika sakerna..
Men det var mot slutet han lossnade lite.. Han tittade inte på sakerna men om man tog ett extra steg mot tex konen och tittade på den så nosade han på den till slut. Han t o m tuggade på plastbordet så det är ju bra! (:
Mira sket i vilket. Hon gick fram överallt, brydde sig inte så värst mycket, rätt ointresserad faktiskt.
Fick henne att stå med ena hoven på plastbordet t o m Hahaha :P
--
Sen helt plötsligt blev det eftermiddag och så iväg snabbt som fan till körskolan. Tur att Krister var försenad xD hahha Hann precis anlända till körskolans parkering när Krister och hans elev före mig kom inrullandes på parkeringen :P
Körningen gick bra idag. Gick igenom det vi har gjort.
-
Efter körningen stack jag till stallet igen. Hjälpte Heidi med det sista.
Jannicke kom tillbaka igen från HBG. Aro har haft en rörelsestörning så dom var och kollade upp honom. Han hade en låsning i höften typ. Så nu är han återställd och Jannicke kan börja rida in honom :P
Medan Jannicke mockade ur hans box och var allmänt överallt och ingestans så passade jag på att göra en fläta i hans man när han ändå stod i gången ;D
Han är så jävla söt denna ponny! Är fan kär i denna kille :D

Tror nästan det blir stallet idag igen. Måste som sagt göra av mig med lite energi så att jag kan somna ikväll >.<
*suck*
Yes!
/ Kicki

Kommentarer
Postat av: Emelie

Söt header du har :D

2011-11-28 @ 18:51:40
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: Elin

Guuud så söt!

Vad är det för ras? :D

2011-12-01 @ 11:45:25
URL: http://eeliinl.blogg.se/
Postat av: Kicki

Emelie:

Tack så mycket (:

2011-12-01 @ 22:55:13
URL: http://hestfluga.blogg.se/
Postat av: Kicki

Elin:

Du, det vet jag faktiskt inte :o

Eller rättade sagt, minns inte. Har frågat Jannicke, ägaren, men kommer inte ihåg vad hon sa :P

Om jag minns rätt så skulle pappan vara fin :P Men som sagt, kommer ej ihåg xD haha

2011-12-01 @ 22:56:36
URL: http://hestfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0