9 November 2011

Jahap.
Börjar närma sig ännu mer med körkortet. Stadskörning nästa vecka och sen är det bara halkan kvar utav "moment" som måste utföras innan uppskrivning och uppkörning..
Har fortfarande inte rört teoriboken.. *suck*
Skittråkigt ju.
---
Satt och glodde igenom Tidningen Ridsport på nätet och hittade en serie på tre delar om en bättre sits..
Första delen var där ett tips om hur man kunde kolla om man var tillräckligt stark i bålen (eftersom att det är viktigt att man har en stark bål vid ridningen) och detta genom att göra "plankan" i en minut. Klarade man av det med lätthet så hade man en stark bål.
Jag provade detta. Fy fan säger jag bara...
HAHAH höll på att dö redan efter 20 sekunder xD För mycket kakor och chokladpraliner och för lite motion helt enkelt!
-
Prova ni med vet jag! Och berätta sen hur det gick för er ;)


Kort
övrig uppdatering.
Nackfo fick åka hem i torsdags. Blandade känslor där.
Men men.
Heidi hämdade hem en ny häst i lördags. Varmblodsvalack f- 95, ca 169 hög, grövre typen. Brun med lite vita hår i pannan. Skön att rida i alla fall och fruktansvärt fin i munnen! Filur heter han.
---
Och jah.. Sen vet jag inte mer. Mitt liv är knappast händelserikt.
Fattig som få, inget jobb, inget liv. Sitter mest hemma och ruttnar bort och önskar mest att ett mirakel kunde ske.
Vinna toppvinst på lotto eller i alla fall få ett jobb.
-
Är så arg på allt och alla just nu.
Själv ska man flänga runt, höra av sig osv och visa sig vara en god vän men vad får man tillbaka.
Inte ett skit. Inte ens "hej kicki, om du vill så kan vi ta en kopp kaffe idag och snacka lite skit"
-
Nope. Jag sitter här hemma i mitt deppiga liv och tittar på allas statusuppdateringar på FB om hur jävla bra och spännande deras liv är.
Så bra för er.
Fan va ego jag låter nu.. Men jah, jag uttrycker bara mina känslor.
Synd att jag är för feg för att säga det rätt ut bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0