Måndag den 21 februari

Så skönt att vakna upp på en måndag och veta att man är ledig!
Gick upp halv två ;D hehe
Förra veckan såg mer eller mindre ut såhär. Måndag - Fredag hade jag praktik.
Sen hände det väl inte så mycket mer dom dagarna förutom på fredagen då man såg Disney On Ice med Fam Stanimirovic, vi i Gorgievski-klanen + Nata, Tanja och Vanja :p
Det var awesome!
:D
Sen på kvällen stack man ut på Stensson med lite folk.
Lördag åkte man till Caroline och fixade hennes hår. Åkte hem, fick lite frispel och sen impuls efter jag hade fått tag på Sofie så åkte jag till Slagt och festade med henne och hennes polare My och Hampus xD haha
Riktigt jävla awesome kväll!
Decka hemma hos syrran.
Morsan blev lack
Och jah. Man mådde som man förtjänade. Så många gången jag kände att jag behövde lägga en pizza dagen efter xD
Oh well. Söndag åkte man ju hem. Sen hände inte så mycket mer.
Idag har man inte gjort så mycket heller. FIck ångest över min spegelbild.
Har ätit way to much den senaste tiden och det börjar synas så nu ska man ut och motionera med Jenny :P
Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0