Ahap

Weell. tröttnade på det gamla temat på bloggen så det fick bli en färdig design.. Fixar skiten en annan gång. Suger på sånt här ändå.
Jaja. Igår var man i stallet och red Nacke, stack vidare på en kopp kaffe hos Caroline och sen begav man sig hem för att duscha och fixa sig snabbt som satan.
Skulle ju till Jenny och titta på Melodifestivalen.
Men den hade jag ju missat när jag anlände. );
AJa. Hade ju blivit sjukt besviken ändå.
Seriöst. Vad är det med svenska folket och plagiat, pop-musik och upprepande texter
Dannys låt lät för fan som en dålig houselåt med en touch of pop och en liten släng Swedish House Mafia. Dessutom.. Hade han inte gjort en låt förra året som också lät i stuket In the Club?
Och Dom där Swingfly eller vafan dom heter..
Kom igen Teddybear sthlm. Dom tog sitt eget beat från en av sina gamla låtar samt en versbit..
Snälla.. Kom med något nytt.
Sverige kommer att förlora igen.
Punkt slut.
Nu ska jag ta mig ut till stallet en runda. Hajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0