13 Februari 2011

Layouten får duga än så länge. Orkar inte mer... Så roligt är det inte :P
Helgen har väl sett ut såhär;
Fredag: Well.. Antagligen inget vettigt för jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde.
Lördag: Ut till stallet. Gerba, den nya hästen, hade anlänt så man fick ju komma ut och titta på henne :D
Maria och jag försökte klura ut hur man får Nacke att börja gå, eller synka, bakbenet när man startar honom i skritt.
Lång historia.. Haha.
Skiftades om för att testa och se om man kom fram till något vettigt men trots det så blev vi mindre kloka på det HAHA
När man kom hem så blev det snabbt in i duschen och sen vidare till moster (: Åt middag, kaffe och kaka och tittade på melodifestivalen :P
Åkte hem, fixade mig och sen bar det av till stan för att möta upp resten.
HAHA min cykel var genomfrusen. Fick knappt upp låset och det gick trögt som fan att cykla.. Fick ta in den i trapphuset dessutom för att den skulle få en chans att tina upp lite grann i alla fall xD
Men där emot när jag skulle hem så kunde jag ju feteglömma att jag någonsin skulle få upp det där låset <.<
Slutade med att mamma fick komma och hämta mig ändå >.< Var ju trots allt det jag försökte undvika.
Och att gå hem kunde man ju feteglömma. Mina fötter gjorde så fruktansvärt ont. Har inte gått i högklackat på aslänge. D:
Aja. Praktik hela nästa vecka då ja.
Sportlov v 8
Praktik v 9
Ledig måndag, tisdag v 10 D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0