Vad som hittas på idag

Ska snart iväg med mamma till stan. Måste handla mat till Bob då den är typ slut nu. Insåg det igår när jag skulle fylla på med mat i skålen till honom att där var faktiskt inte så mycket kvar i matlådan.
Så det blir att (övnings)köra till stan och handla. Efter det ska jag dumpa av mig själv i stallet.
.
Tänkte tömköra Mira lite idag.
Ta fram i alla fall två bommar så att hon får jobba liiite grann. Tänka framförallt.
Hon pinar gärna på men tänker inte alltid efter vad det hon egentligen ska göra.
Tycker jag xD
Ska bli spännande att se om hon hoppar över dom framför allt.
Hon har en tendens att hoppa över så fort hon ser en bom oavsett om den ligger på marken eller är 1.20 högt :P
Inte alls det hoppglad (:
Men har inte hoppat henne på snart två år. Vet inte alls hur hon är med detta längre. Men det återstår att se.
Tanken är ju inte att hon ska hoppa idag utan bara jobba lite lätt och tänka.
Hon är ju trots allt under igångsättning sen efter hon var halt.
.
Uppdaterar kanske senare och berättar hur detta gick :P haha
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0