Usch

Jahap. En riktigt seg och framför allt en tråkig fredag ):
Vaknade ungefär vid 12. La och lyssnade på musik en stund efter tills jag hade vaknat ytterligare och gruset i ögonen försvunnit. Som vanligt kaffe och cigg så fort jag har kommit ur sängen (:
..
Idag har jag mest agerat soffpotatis.
Fick dock städat inne på min toalett samt röjt undan och dammsugit inne på mitt rum (bombnedslag feat baketerieodling och dammråtteuppfödning)
Skönt att få det gjort i alla fall. Har gått och dragit mig för att städa mitt rum i några veckor.
Det låg kläder precis överallt. Men det blir väl lite så när man är naturligt lat.
Fast nu när jag tänker efter så är jag faktiskt inte såhär slarvig, lat och "äcklig" egentligen.
Jag har varit själv hemma i längre perioder och helt ärligt så har lägenheten aldrig varit så ren. Visst, absolut är det lättare att hålla rent efter sig själv (men även detta var jobbigt)
Har bott tillsammans med kompisar där jag har städat mer eller mindre varje dag. :S
Det kanske är en ful vanesak man har att mamma fixar allt hemma? Haha :P

Från det att jag blev klar med städningen har dagen varit sååå tråkig! ):
Jag blev jätte trött vid 18-19 tiden, trodde klockan var runt elva :S
Har gått fram och tillbaka från rummet, till köket, till vardagsrummet, tillbaka till köket, till balkongen, till rummet, till köket, till vardagsrummet, till köket och tillbaka till rummet xD
.
Hahaha Vad tror ni man gör i köket?
Jo, man öppnar skafferiet och kylskåpet några gånger i hopp om att där kanske finns något nästa gång man tittar :o
Lika besviken varje gång (:
.
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0