Tisdag

Haha hm
Plugga något idag har ju inte blivit av. :S
Tiden har väl mest gått åt till att vaknat till liv, duscha, fixa mig och otroligt nog välja kläder :S
Sinnessjukt! jag brukar kunna veta bara sådär vad jag ska ha på mig, drar fram något ur garderboen och tadam! Outfit for the day.. Men idag! OMFG.. Jag hatar sånt här.
Åter igen, och ja jag vet att jag inte borde säga såhär, men jag känner mig TJOCK!!
Allting sitter illa!
HATAR SÅNT HÄR!!
): Blir helt ledsen.
.
"Gå ut och rör på dig" Jo.. Den dagen det inte pissregnar/är storm ute.. -.-
Slutkörd lär man ju bli i vanliga fall men motvind med denna kondisen lär ju inte hjälpa.
:P
.
Jah, Gnällf***an Kicki på G..
>.<
.
För en gång skull önskar jag faktiskt att det snöade istället för detta regnande och konstanta blåsten börjar bli något fruktansvärt jobbigt.
Man drar sig för att gå ut för det räcker man går till ex bussen så är man dygnsur.
Jätteroligt. Not

Oh well. Ska till Malmö idag i alla fall.
Jägesro ikväll med Emil och Macke?
Emil skulle prata med Macke för att sedan höra av sig till mig för en update på hur det blir.
Har fortfarande inte fått något svar.
Äh.
Hejjs!
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0