Svanskoteinflammation

Som jag misstänkte så blev det bara värre under natten.
Fick ytterst lite sömn i natt pga att jag hade ont.
Svårt att tänka sig när man inte har någon smärta att man använder musklerna runt svanskotan så himla mycket som man tror. Märker det bara nu. Minsta lilla jag gör så märker jag av hur musklerna i rumpan gör ont. Sätta sig ner, resa sig upp, gå, svänga, böja sig ner för att sedan räta upp sig igen. Byta sovställning är ju fan värst.
Sinnesjukt.
.
Imorse vaknade jag runt halv nio. Tänkte att jag skulle försöka ta mig ur sängen själv och puttade undan mitt nattduksbord så att jag hade plats att typ "rulla av" sängen. Icke.
Halvvägs när jag skulle försöka resa mig upp så kändes det som att någon högg mig med en kniv i svanskotan och jag fick ju snällt lägga mig igen och ropa på mina föräldrar som fick hjälpa mig upp.
Grät gjorde man ju.
Fick muskelavslappnande tabletter av pappa (2st)
Och jag äter inte direkt frukost så ni kan ju tänka er att man blir bra hög utav tabletterna.
Tog min morgoncigg och mitt kaffe för att sen vagga mig in på rummet igen.
Kom på att det gjorde faktiskt inte lika ont om man la på mage (förutom att man fick typ nackspärr istället)
Så jag somnade. Vakna vid ett-tiden när moster ringde. Haha missade ju självklart samtalet. Tog lite tid att komma ur sängen :P
.
Känns inte lika illa nu men märker att när jag har suttit eller legat på fel sätt så stelnar musklerna till och det gör ont igen när man måste resa sig upp.
.
Detta kom knappast lägligt.
Ringde min tjejkompis idag. Hon bara: Grattis och välkommen till klubben! Jag är inne på min andra omgång nu!
>.< Fy fan säger jag bara. Och denna kvinna jobbar med detta :S Fattar inte hur hon klarar av det :S Förstår henne nu hur hon menade med hur ONT och besvärligt det är med inflammation i svanskotan :S
Men sen har hon väl inte direkt något annat val.
Är väl så när man är egenföretagare. Pengarna rullar inte in av sig själv.
/:

Mamma var rätt söt imorse efter jag hade lagt mig igen. Hade sovit i säkert två timmar så kommer hon in med en julkalender med choklad i xD haha
Mamma: Jah jag tänkte att du kunde ta denna. Där är ju några dagar att ta igen så det blir mycket choklad!
Haha Hon räddade min dag :P ♥
.
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0