Smickrad, men ändå inte..

Googlade på min blogg.. Och såg att någon har snott mitt bloggnamn och min "alias" och gjort det till sitt.
Smickrande för jag vet vem personen är. Men dock ej OK faktiskt. Mitt bloggnamn har jag haft i evigheters evigheter och halva min indentitet bygger på hestfluga runt omkring på internet.
Förebild eller?
(:
.
Vet inte men jaja :P hahha
Men där var bara två inlägg sen tog det slut så det var inget som varade verkar det som.

Hepp.
Idag har jag gjort det vanliga som tillhör i min vardag.
Vaknat, kaffe & cigg och stickat.
Hahah fy fan va mitt liv är ointressant just nu :P

Förresten. Måste bara fråga om det är någon mer än jag som blivit husmor och börjat sticka? (:
.
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0