Sen julklapp beställd

Eftersom att jag har letat ridstövlar..
Och Hööks har 50% rea.
Så hittade jag dessa och flörtade med mina föräldrar lite! Och fick beställa dom! (: *Happy*
749 kr (exkl fraktavg.)
Jo man tackar!
Tack mamma och pappa <3

.
Visst, inga direkta märkesstövlar (vad jag vet). Men första ridstövlarna för min del så vad det är för märke och hur mkt (i detta fall hur lite ;) ) dom kostar kan kvitta! :D
Och där var bara bra recensioner. Litar på andras omdöme i detta fallet

Tömkörningen med Mira gick bra (:
.
La ut tre bommar med ca 2,5-3 m mellanrum samt några koner.
.
Så blev lite slalom, lyfta fötter, tänk tänk, runda bom - gå över mitten - runda bom osv osv
Lite övningar här och där (:
Hon gick fint! Bra med motor när hon började komma in lite i det (och även jag)
Jobbade stundvis samlat. Fin och lagom krök på nacken, höjd rygg och trampa under sig (: Hade dock önskat att hon hade kunnat slappna av lite mer. Men det kommer så småningom. Jag är inte väldsvan med tömkörningen heller. Jag är sån i mig jsälv att jag gärna utforskar på egen hand, testar och ser hur hästen reagerar och om det fungerar osv.
Men jag är nöjd för idag(:
.
Duktig tjej <3
.
/ Kicki

Kommentarer
Postat av: Hanna

snygga stövlar :)

2011-12-29 @ 00:29:49
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack Hanna :P

Hoppas att dom är lika fina IRL :P haha och framför allt att dom passar :o Chansade lite nu när jag beställde :P

2011-12-29 @ 16:15:44
URL: http://hestfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0