Och så var denna veckan över.

Uppdatering om helgen.
Syrran och co kom hit i fredags för att sova över.
Första Emma (systerdotter) säger är: Vi har hängt våran julgran!
Jaha va trevlig :P hahah
Dom åkte hem igen igårkväll.
Efter dom hade åkt så skulle jag till min kusin på 20årsfest. Morsan "lämnade" mig där (jag körde) (:
Fördrink, presentöppning, mat, alkohol och efterrätt :P Vid halv tolv typ åkte jag med moster hem.
..
Idag har man kört till Nova Lund. Kaoooz. Jag hatar rondeller!
När vi körde hem så var jag nära på att krocka! I en rondell.
Skyller nu på PELLE som envist tjata och skällde på mig för att jag inte kollade ordentligt i speglarna och döda vinkeln i rondellerna, och vad hände? Jo när jag kollade döda vinkeln så var lilla Kicki på väg in mot staketet som går runt innercirkeln (ni fattar)
Tur att farsan var vaken för både jag och mamma hade fokus på bilen som körde snett bakom och undrade om han skulle släppa förbi oss eller inte.
HAHA .. jaja
..
Körde direkt in till stan för att städa salongen i alla fall.
Var ju tänkt att jag skulle plugga idag men helt ärligt så pallar jag inte..
Har missat nu hela helgen, men tar igen dom sidorna på en och samma gång under en dag istället.
(Har räknat ut hur många sidor jag ska läsa på ett ungefär varje dag i fall ni undrar)

Fortfarande inget svar från sthlm.
Tvivlar just nu på att det ens blir något. Om inget annat hade det ju varit rätt schysst att få ett svar om att dom har ångrat sig eller något så att man vet.

Och nu till hästeriet!
Har många gånger suttit och funderat över varför dom här storbloggarna oftast aldrig nämner hur dom gör när dom rider, ger tips på övningar osv på sina bloggar.
Så jag Googlade.
Och hittade http://www.dressyr.info/rod-trad-i-dressyr.aspx
Skitbra tyckte jag!!
Ibland är det så svårt att veta vart man ska börja själv.. Det är inte alltid man har råd med tränare eller tillgång att åka iväg med sin häst på träning, så varför inte påbörja lite själv - med hjälp av en blogg där det står lite om vilka saker som ska fungera innan man går vidare!
Tyckte jag var kanon i alla fall (:
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0