Mhm!

Well. Lugn dag.
Blev inget plugg idag. Orkade inte.
Har istället mest bara suttit med mitt lyckorus, stirrandes in i datorn :P
Men jah.
Men har varit och färgat en kunds hår idag så jag har ju inte gjort allt för lite i dag :P
..
Rätt uttråkad måste jag få erkänna. Känner mig slut i kroppen men är helt klarvaken i huvudet.
Dock har jag fått ont i svanskotan ??? :S Hur och varför vet jag inte. Kände det för typ en timme sen att det ömmade :S Skumt i alla fall.

http://www.katt.cc
Vill bara informera er i Öresundstrakterna om att om ni har tänkt på att skaffa kise - så snälla hjälp dessa fyrbenta att hitta ett hem först!
Ni kan vara den som hjälper dessa hemlösa katter att finna ett tryggt hem hos er eller hos någon ni känner.
Bättre att hjälpa så många som möjligt istället för att låta dom möta ett öde i en mass-avlivning!
.
Och till er som envisas med att skaffa kattunge någon annanstans - se till att kastrera den när den är mogen till det!
Där finns så många där ute som lever "vilda" ute på gatorna pga att människor kastar ut sina katter för att sedan bli skjutna pga att människan tycker att dom stör ron i deras grannskap och förstör.
.
Gå in på FFK:s (Föreningen Förvildade Katter) sida för mer info.
.
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0