Måndag

Yes. Vad säger man om en måndag.
Ren hysteri på FB om snö.
Dock inget här nere i alla fall. Tydligen redan snötäckt i norra delarna av skåne. Märkligt.
Eslöv ligger liksom mitt i smeten och det enda snöaktiga vi har haft än sålänge är snöblandat regn O.o
För min del kan vi ju bara skita i snön och gå direkt in på sommaren.
Eller jah, kan bli julafton först (vill ha julskinka) och sen sommar. Skit i nyår - det är överreklamerat ändå.
Får bara en massa fyrverkerier på sig och dålig fylla så näe tack :P
.
Höra av mig till Heidi och se om hon är ledig. Hon sa att hon var det igår i alla fall.
Hon har kommit hem från sin "resa" nu och har mycket att dela med sig om..
Ska bli se om man kan bli hjärntvättad till det bättre och få en bättre insyn på livet!
Hon verkade ha en bra men djup vecka, men en sån chans som hon fick är på miljonen. Hon är lyckligt lottad måste jag få säga för jag själv hade inte tackat nej till en sådan "resa".
Jag hade behövt en.
.
Ikväll ska jag plugga igen mina missade sidor i alla fall. I have to. No excuses.
Käka frulle nu.
Inte konstigt att man har blivit rund och fin nu på senaste tiden..
Har ingen aptit för att äta men blir fruktansvärt hungrig på kvällarna.. Och vad händer då. Jo jag äter som en gris och POFF fint fläsklägg. Jag står för julskinkan i år om någon är sugen ;D HAHAH
Men sen får jag rent för lite motion också. Ligger mest och degar hemma om dagarna /:
.
Hepp. Nä men ha en fortsatt trevlig måndag gott folk!
Kanske uppdaterar ikväll om något spännande har hänt.
Haii!
.
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0