LYCKORUS!!

HEJ STHLM!!! Eller Bålsta Höhö
I alla fall :P
"Das Boss" Helena hörde av sig idag (:
Wake up- call mer eller mindre (:
Ska upp under mellandagarna och kolla läget :D
Boende, utbildning och vit lön! Kan man begära något mer? NEJ !
Perfekt!
AHHH JAG ÄR SÅÅÅ GLAAAD!  :D :D

Dagens wow-upplevelse.
Kattafans årliga försäkringsblabla grej kom idag.
Har inte vetat förr hur mycket han är försäkrad på. Men detta fick jag reda på idag..
40 000 kr.. HAHAHHA
Jösses. Jaja, men då behöver man ju inte oroa sig för det om han måste in på operation som kostar över tio tusen :P

Jahap. Pluggandet i måndags gick ju sådär :P
Jenny var lika inspirerad till att plugga (not) så hon kom hit här till mig och så satt vi och pluggade.. Lite i alla fall.
Satt nog mest och pratade till slut :P haha <3
Men igår tog jag tag i det. Gjorde dessutom fler sidor än tänkt så det är ju bara bra (:
Plugga lite idag också. Lika bra att få skiten överstökad. Har beräknat ut att jag ska ta nån sida varje dag (jag antecknar från boken för att det ska bli lättare att plugga in sen, orkar inte läsa boken) så att jag blir klar typ 2 dagar innan prov så att jag har tid för att plugga in skiten i skallen också :P
Rätt många greker som ska in i huvudet.
Kommer ihåg två namn.
Sapfo och Homeros.
Förmodligen för att dessa är dom 2 främsta i antikens historia.
Tror jag.. Homeros är i alla fall pga Illiaden och Odysséen.
Sapfo är för att hon va kvinna, skrev erotik och var lesbisk.
:P
.
Nej. Dags att göra nytta.
Käka "frukost" även om jag inte är hungrig och sen får jag göra ordning inne på min toalett.
Allting står utanför eftersom att pappa har satt upp hyllor där inne så att jag kan få plats med alla mina frisörprodukter (och allt annat skit egentligen)
.
Ha en bra onsdag!
.
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0