Lite ångest

Har jag.
Om jag nu flyttat till Sthlm så är min enda tanke som snurrar runt i hjärnan nu - får jag ta med mig katten upp?

Tanken på att vara ifrån MIN lilla bebis gör faktiskt ont i mig. Visst, sakna folket här kommer man alltid göra men min katt är något jag valde att skaffa. Han må va jobbig ibland och få "sjukdomar" när det verkligen är onödigt och kostar pengar gör han fan ta mig också eftersom att han är kastrerad och måste äta dyrt torrfoder. Men han är ändå min bebis ): fan det första jag ska fråga när jag kommer upp.
Om jag kommer upp dvs. Har inte fått bekräftat om dom har bokat biljetterna. Förstår om dom har mycket att göra men jag får panik när jag inte får svar :p
Vill känna mig säker liksom.

Jobbigt värre.

Imorgon ska jag upp tidigt. Ska iväg och leka med mosters hundar tillsammans med hennes träningspolare. Moster sitter i styrelsen så hon anordnar tävlingarna och ska mest bara stå och skratta åt oss andra :p efter det följer jag ned direkt till henne. Hon ska ut och svira medan jag passar hennes guldklimpar ^^
Uppdaterar mer imorgon (:

Natti

/ Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0