Jupp

Klockan är halv tre nu.
Tjena!

Igår var mys. Moster blev otroligt vacker igårkväll. Fan att jag inte tog en bild >.<
Jenny och Emil kom dit på kvällen också. Sen kom även mina päron och sällskapade (: Så vi hade mysigt med massa onyttigt hela kvällen, bänkade i sofforna :p
Moster anlände vid halv tolv- tolv tror jag. Vi åkte hem nån gång efter det (:

Idag blev det en runda till Nova.
Köpte lite julklappar, ljus och även garn till min nu påbörjade halsduk :D
Ja jag stickar. Tycker det är så mycket roligare än att festa. Mental ålder på 60 bast typ hahaha
Ni borde prova. Man blir stolt över sina verk (:
Gjorde en halsduk förra året och har gjort ett x antal mobilfodral :p

Mysigt att sitta och sticka :p bortsett från krampen i händerna som man får efter ett tag men det är det värt.

Städat salongen har jag också gjort idag och som sagt, stickat.

Time to sleep! Imorgon blir det att fixa klart det sista inför provet. Min tisdag blir fullspäckad så lär inte ha tid.

Natti folket

/ Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0