Jävla Jannicke! :P

Hahah
Var min dag att ta stallet idag (Heidi är på s.k "semester")
Hade planerat fint och sett fram emot en heldag i stallet och så skickar Jannicke: Jag har mockat dina boxar! Jag hade tråkigt :D
-
HAHAHA
Om det är någon som ska mocka någon annans boxar så är det för fan jag! xD
Jävla kvinna.
Så istället för att jag skulle mocka och hon ta in hästarna så blir det tvärt om D:
.
Dock vet jag inte vad jag ska göra av med all dötid :P
Ska rida ut på Filur i detta fruktansvärt vackra Skåneväder (:
Fylla höpåsar, blanda mat som är kvar att göra sen får jag väl putsa en sadel eller två medan jag väntar på att det ska bli dags för djuren att komma in :P
--
Jaja :P Tack Jannicke för tjänsten i alla fall :P Även om det inte var nödvändigt!
(:

Få i sig lite "frukost", byta om och sen ta bussen. Har faktiskt ingen lust att cykla i detta vädret.
Hatar när det regnar när man cyklar till stallet. Så går man och fryser pga att man är pissblöt av regnet. Nej tack.
Funkar när man ska hem men inte när man är på väg dit.
-
/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0