Explosiv

Är så arg, irriterad, frustrerad och besviken på allt just nu!!
Hur jävla svårt ska det vara för folk att få tummarna loss ibland??
Visste att det var för bra för att vara sant.
Jag är till 99% säker att detta jävla jobb i Sthlm inte blir av.
Kan man inte bara skicka ett sms och säga: Tyvärr så har jag bestämt mig för att det är inte aktuellt längre.
Vafan som helst!
Jag ska inte behöva ringa och jaga någon som faktiskt har erbjudit mig ett jobb från första början och lovar guld och gröna ängar för att sedan skita i det! Det är inte acceptabelt!
Tycker det är ohyffsat att göra så!
Har ringt, mailat och smsat nu som en idiot denna veckan utan resultat. Inget svar alls.
Tack för den!
.
När man äntligen trodde att: Yes, jag har fått ett jobb! Nu slipper jag sitta hemma 24/7 och bara stirra!
Pfft.
Får nog vänta ett halvår till innan jag någonsin får ett jobb. Om ens jag har den turen att få vänta ett halvår.
Hatar sånt här.
Hatar det mesta i mitt liv just nu. Jävla piss är det. Allt är så äckligt frustrerande.
Allt går bara käpp rätt åt helvete hur jag än gör.
Fan ta allt.

/ Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0