En kväll i Malmö

Sitter på bussen frän min syster mot centralen i Malmö nu. Åkte hit igårkväll direkt efter stallet.

Juldagsritt med Heidi igår på finaste varmbloden. (:

Anyway. Var rätt oplanerat att dra ut.
Förfröka med syrran typ. Åkte sedan in till stan för att möta upp Sofie och Co. På slagt (:

Nice kväll! Tack för igår gott folk!

Vakna vid halv två idag :p
Mest softat, spelat Wii, käkat kinamat osv :p

Framme i Eslöv ska jag städa salongen. Ibland önskar jag att jag gjorde vissa saker tidigare. Är bara så usch och blä att ta sånt här nu när man egentligen bara vill hem och bädda ner sig i sängen till en bra film . Oh well.

Idag har varit en frustrerande dag för övrigt. Idag skulle jag egentligen åkt till Sthlm. Men nä.
Kan inte släppa detta även om jag borde. Känns som ett slag i magen, loska i ansiktet och ett hånskratt efteråt.

Haha usch. Borde lära mig att sluta hänga mig upp på sånt här och se framåt istället. Men tror många andra också hade tänkt som jag gör nu när man får något serverat och man precis ska sträcka sig fram för att ta för sig och någon slår till en på handen och plockar undan det igen.
Brukar inte ha turen med mig. Konstigt att man har tappat lusten till saker och ting. Svårt att leva sitt liv när det känns som att ingenting går som det ska.

/ Kicki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0