Det gick bra!

Körningen gick bra. Krister tyckte jag planerade min körning bra osv.
Stötte på ett problem bara och det var vi stoppljusen inne i stan. Dock inte mitt fel.
Skulle svänga vänster men fick fan inte komma fram för puckona rätt över fortsatte att köra trots rött ljus. Sen kom en annan dolme i 290 från höger och gjorde, som Krister kallade det för, en sthlms-sväng. Reslutat = en väldigt arg Krister :P
Och sen spånen från vänster började också köra och tyckte det var en bra idé trots att jag stod mitt i vägen och väntade på att få kunna köra bort från denna jävla korsning.. Allting blev helt cp bara för att vissa idioter inte har tålamod att vänta 30 sek till innan det slår om igen..
Det är inte lund eller malmö vi snackar om där man får vänta en halv evighet innan det slår om.
Idioter -.-
Men annars gick körningen bra (:

Stannade i stan en stund. Gick in på Kappahl för att se om dom hade svarta snygga byxor.
Mjeh. Har gått upp i vikt så jag tycker alla plagg sitter sjukt illa just nu ):
Ångest på det faktiskt. Känner mig tjock.
Även om jag inte är det. Men ändå. Man är van att se sig själv på ett sätt
Gick till salongen och snackade med tjejerna där en stund för att sen dra vidare till Coop (finns en skomakare där) för att se om mina stövlar var klara. Dragkedjan gick sönder förra året eller vad det var. Känns lite dumt att låta så snygga stövlar ligga och skräpa speciellt när det är äkta läder och kostat skjortan.
Men dom var icke klara.
-
Åkte hem, käkade, stickade lite och sen deckade jag.. Fy fan va trött jag är idag!
Somnade vid halv fem, vaknade halv tio :S
Illa.
*suck* orkar inte plugga. Får försöka pressa in det imorgon på något sätt.
Oavsett har jag inget val för på onsdag vill jag ha hela dagen på mig att bara läsa/plugga in allt.
/Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0