Torsdag och sånt

Hmm. Jenny kom med förslag om att åka till Marocko på en surfkurs. Fan va fett det hade varit. Men hade jag haft pengar så hade jag åkt direkt. Dessvärre har jag inte det...
Runt 9k på kontot och sen ska man åka till Prag till våren, balen, studenten och som grädde på moset så blir det en 20årsfest också.. Jag har inte råd.
Inte mina föräldrar heller för den delen för det är dom som betalar för allt :S

Idag var man hemma och sov hela förmiddagen. Åkte in till skolan sen för att rädda dom andra på kundmottagningen. Jävla tur det för kaos som fan var det.
Var receptionist idag, men fick även ta emot en kund. En kille på 6 år som hade ett namn som lät feminint och pojken själv såg ut som en flicka.
Anyways. Hans morsa måste vara på smällen för hon luktade spya som fan. Föra en konversation med henne gick inte. Fick pausa mellan meningarna för att undvika lägga en pizza själv.
Hemskt.
Gick ifrån skolan fem i fem idag.

Imorgon blir det in till Lund på Tokyo Makeover för att vaxa skrevet.

Halv ett ska man på begravning )':
Det är inte rättvist

Sen ska jag plocka löv till Caroline.
Varför? För att hon behöver bordsdekorationer till hennes 30årsfest på lördag :P
Rebecka ska plocka kastanjer ;D Hon ska ha krig med ungarna på området.

Och jah. På lördag blir det då fest <:
Har feta problem med att komma på vad jag ska ha på mig men det blir nog något simpelt. Lär se ut som skit efter halva kvällen ändå och det är fan inte väder för klänning. Inte för att jag skulle få för mig att gå i klänning i vanliga fall. Undantag är sommaren när det är tropisk värme på nätterna. Men det är fucking wonderful då :D

Jag vill på halloweenfest. Men allt sånt är nu på lördag ): JAG VILL OCKSÅ D:

Just det. Måste be morsan att köpa vin till mig också.

Mhhh Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0