onsdag

Lyckades aldrig komma upp ur sängen i morse.
Tur att det var frivilligt att komma till samhällen eftersom att vi har grupparbeten och får jobba hemifrån.
Kom t o m en halvtimme försent till praktiken. Smidigt.

Nu under kvällen har man sammanfattat/antecknat det vi ska ha prov på i hår och färg imorgon.
Lite repetition men jag är som sagt en sådan person som måste skriva ner allting med färger för att jag ska komma ihåg. Klockan är nu 23:35, sova direkt men borde påbörja boken som jag ska ha läst ut helst till nästa vecka..

Jag känner att det är rent för mycket just nu.
Ibland önskar man att lärarna kunde varva ner lite med alla arbeten och prov dom bombaderar oss med nu så att man faktiskt har en ärlig chans att uppfylla en del kriterier som man så himla mycket måste försöka följa för att få ett betyg.
Ibland undrar jag vem som är i mest behov av en valium -
dom definitivt icke givmilda lärarna eller vi sönderstressade elever?

Kan ju lugnt säga att jag hade lätt velat gå i ide för resten av detta året och komma tillbaka till våren då det kanske förhoppningsvis har lugnat ner sig. Eller?
Fast nu när jag tänker efter så kommer våret vara rent ut sagt ett helvete det med.

Vem f*n sa att sista året skulle vara lugnt?

Kommentarer
Postat av: Emma

Mitt sista år var det lugnaste av alla skolår :) var i skolan cirka 2 hela dagar :p

2010-10-07 @ 20:23:36
URL: http://910525.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0