FREDAG!

Äntligen säger jag bara!!!
Helt jävla underbart.
Sen är det bara en vecka kvar till HÖSTLOVET!!!
:D :D *happyface*

Helgen vetifan vad som händer. Lär inte ha råd till något ändå men jag vill så gärna komma ut och festa eller något /:

Fick mina pengar idag men jag måste betala räkningar och annat skit så innan nästa veckas slut så lär jag ligga på 0kr igen.. Fan va detta suger.
Har varit luspank nu den senaste 1½ veckan, om inte längre. Hatar sånt här.
Man kan fan inte leva på 1050kr i månaden. Man borde få högre CSN-bidrag när man har fyllt 18.
Många har ju  faktiskt egna räkningar och SÅ JÄVLA LÄTT ÄR DET INTE ATT HITTA JOBB!!
Jävla skitregering.
Skit samma vem som sitter där för det suger oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0