When boredom is after me.

Indeed. I stundens trista timme igår så la man i sängen och smsade till folk, vänner och random.
Skaffade mig helt plötsligt en dejt (Y)
Partynissen från tåget mellan ängelholm och lund i somras. JAJA! ;D
Jag bangar inte.
Snygg som fan är han
Vet bara vad han heter, hur han ser ut och att han bor i Norge. Haha lovely.

Får väl se vad som händer, om det händer, hur, när osv xD HAHA
Blev nog mest förvånad över att han kom ihåg mig med tanke på att han var rätt dragen första gången vi träffades och när han ringde upp mig igår.

Sånt här gillas.

Idag stack man till skolan, avslutade min design/kort afton. Rullningen och det i alla fall.
Ska kamma ut den imorgon.

Och jah, det var det. Åkte hem, tog tjugo i ett tåget med Robert :p Flummiga som vanligt var vi <3
Har egentligen haft ledigt hela dagen men för att kompencera från igår (var aldrig i skolan igår) och för att slippa morsans gnäll, så stack jag dit och gjorde något vettigt.

Resten av dagen vet jag inte riktigt hur jag ska spendera. Jävla fint väder men vafan. Hade velat ha en bärbar just nu så att man hade kunnat sitta ute på balkongen i alla fall. Snoka på facebook, röka, steka. MMMMH <:
Men synd detta för så kan jag inte få det -.-

Vill att det ska bli nästa vecka nu så att man kan få bort busken där nere. Känner mig äckligt och jag måste fan hitta mig ett ligg snart. Detta går inte -.-
Ah just det. Och skulle jag hitta mig ett ligg så måste jag använda kondom. JAH!
Man har ju slutat ta sina p-piller av många anledningar.
Aja ska till UM på torsdag morgon nästa vecka så det blir nog bra I hope.

Hmm. Jah det var väl det I guess.

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0