Vampire Diaries-maraton

Igår var man hos Jenny.
Istället för kakbak och film så blev det Vampire Diaries-maraton och chips/popcorn <:
Flabbnoja runt två när vi skulle fixa mackor och kaffe. Jenny fick kramp, kunde knappt skratta men gjorde det ändå vilket gjorde att hon fick mer ont xD HAHAH
Vid fyra tiden på natten kom man hem, lite lagom speedad pga det starka kaffet som Jenny gjorde då hon tappade räkningen.
Somnade antagligen vid 6-tiden xD HAHAHA

Så jah, man kan ju säga såhär att man vet hur säsong 1 slutar <: Mohaha
Im just telling you, downloading is fucking great! (Inte för att jag gör det själv, but still!)

Så nu ska Jenny hålla utkik efter säsong 2 <:
HEHE

Dagen har varit sjukt dryg.
Gick upp vid ett, halv två. Sen dess har jag bara käkat, badat/duschat, käkat, rökt, käkat, rökt, gnällt, kollat på tv och suttit vid datorn.
*suck*
Kan inget hända?

Och kan du svara herr Ahlbäck? Börjar känna mig som en böld i röven just nu.

Förstår inte grejen med att sluta svara,
man slutar ju inte skriva och tjata för att ni börjar ignorera eller vafan ni gör.
Hellre säga att man är upptagen så att man vet -.-
Jösses.

Vad ska man mer säga?
Det är söndag, vilket innebär ångest.
Fyra veckor kvar innan sommarlovet. Gode Gud, skona mig och låt dessa veckorna flyta på utan några större problem -.- Har 200 miljoner grejer jag måste få klart på 4 veckor.


Här skänker jag en egobild på mig (!!!)
Var visserligen ett tag sen jag tog den, har bara aldrig orkat få tummarna ur röven för att kunna föra över bilder till datorn yada yada osv osv.


peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0