Onsdag

Ja då sitter man här hemma, lagom sjuk och grejer med ångesten på topp.
Inser hur mycket vi (eller förlåt, JAG) har att göra nu dom två sista veckorna i skolan.
Bröllopsprojektet ska va inlämnat på tisdag nästa vecka, notera jag har inte ens påbörjat.
Praktiska grejer som ska vara avklarade i frisör är skäggklippning, permanent på tid, kamma ut min sista kort afton, föna dam på tid och sen har jag för mig att jag hade något mer men kommer inte på vad.
Det där tar tid?!?!?!? När fan ska jag ha tid till att träna på momenten som ska utföras på tid?

Ska i alla fall till skolan idag och hålla i idrottslektionen. Dvs om nu inte min kära lärare har sett mitt mail. Och om hon nu inte har planerat in något själv där eftersom att jag skrev att jag kanske skulle komma men inte visste säkert just pga att jag är sjuk.
*suck*
Sen beror det väl lite på hur många i klassen som är med också.
Inte lönt om man bara är sju pers.

Jaja, man får väl göra sig i ordning nu då.
Ska inom salongen också och grattulera Caroline som fyller 19 idag (:
Grattis!

Har en stark känsla av att jag måste plugga satan på söndag i alla fall.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0