Dust yourself off and try again

At first you dont succeed..

What would you do to get to me
What would you say to have your way
Would you give up or try again
If I hesitate to let you win,
or would you be yourself or play your role
Tell all the boys or keep it low
If I say no would you turn away,
or play me off or would you stay

Jo det var ju ett tag sen man skrev.
Vill inte påstå att jag har haft någon större ork eller lust till det.
Snabb uppdatering.

Valborg: stack ut med Caroline, Rebecka, Emelie till Breeze i Malmö :D Fy fan va nice kväll <3

Torsdags förra veckan var man på möte hos rektorn (yey). Pratade bl.a om min frånvaro, hur mitt schema ska se ut i trean och lite om praktiken.

Fredags fyllde mamma år <3
Vet inte om jag har nämnt det innan men jag bjöd med henne på en dansuppvisning som var på Medborgarhuset i Eslöv :D Hon blev glad för detta ^^

Lördag: Jobbade lite, färgade syrrans hår varav hade en klippkund.
På kvällen blev det kalas för mamma och vid nio stack man och förfestade med Leo och Micke och sen vidare ut i stan :p Deckade hos Leo

Söndag: Kom hem vid två eller något. Morsan var lagom sur.
Sov igenom hela dagen.


Måste säga att jag börjar bli rätt irriterad på en viss person.
VAFAN ÄR DITT PROBLEM?!?!
Sluta komma med undanflykter ditt jävla mongo -.-

Oh just det.
Ingen nyhet precis men jag var så duktig att jag slarvade med mina p-piller igen (Y)
Så nu har jag mens.. Igen. -.-
Jag måste verkligen ringa till Ungdomsmottagingen för detta går inte längre :@
Kan jag lika gärna ha p-stav och ha mens i 5 månader för det är typ samma sak -.- Jävla skit.



Allt från mig. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0