crash and burn

Fattar inte varför lärarna ska bomba en med projekt 2-3 veckor innan skolavslutningen. Hur fan tänker ni?
Tror ni på allvar att eleverna lägger ner hela sin själ på detta? Vi vill för fan bara sluta skolan.

Har ju haft lite att göra som sagt.
2 projekt och ett "prov" i design.
"Provet" har jag gjort och det ena projektet har jag påbörjat..
Detta suger.
Båda helvetena ska vara inlämnade nästa vecka. SKITKUL!!!!


Var på ungdomsmottagningen idag och pratade om olika preventivmedel då jag vill hitta ett nytt.
Eftersom att jag nojar satan med både p-stav och sprial så ska jag testa något random och något som många antagligen tycker är skrattretande, dvs p-ring!
Haha. Den verkar smidig som fan faktiskt. Känns som att dom verkligen har tänkt igenom allt med den plastringen. 
Man stoppar in den i murran, låter den sitta i i tre veckor för att sen ta ut den för då är det dags för mens. Vill man inte ha sin mens så får man lov att hoppa över den 9-10 veckor och det genom att bara byta ut den gamla mot en ny :D Och ska man ha sex så kan man ta ut den, vara utan den i tre timmar och sen när man är klar så tvättar man av ringen och stoppar in den igen. Plus att man inte får några äckliga mellanblödningar, skulle man missa att byta den så gör det inget och det händer inget heller för den delen.
Låter helt perfekt!
Förutom en sak då och det att man måste betala för skiten D: 
ca 100kr/p-ring.
Suckie suckie.
Men jag tror jag kan överleva det. Ska testa det i tre månader nu sen får jag la se hur jag gör.
Orkar jag inte med det så bytar jag till hormonspiral till hösten.

Anyways så var det tänkt att jag skulle dra till skolan, mådde sjukt bajs så jag dissade tåget och drog hem istället. Så jag har chillat hemma, pluggat, lekt med katterna och nördat här.


Måste säga att jag är rätt så trött på en sak när det gäller praktiken/jobbet.
Och det är att jag inte får göra något. Känns som att jag är där för att göra andras skitgöra. Ursäkta meningen men det är väl rätt så enkelförklarat.
Man kan inte förvänta sig att jag ska utvecklas om jag ska passa upp dom andra och göra andra saker som numera börjar bli riktigt jävla dryga som att tvätta handdukar, sopa osv. Ska man få välja vad som är roligast så är nog fan svara i telefon roligast för då får man i alla fall prata med kunder -.-
Nä men ärligt talat så tycker jag att det börjar bli tråkigt att jobba nu.
Vill inte tappa intresset men just nu så känns det som att jag gör det.
Det är inte OK att fråga om jag ska jobba en fredag för att hålla ordning på någon annans oreda..
Jag är ingen jävla slav för i helvete :@
FAN. Jag blir så arg på detta :@

Och det blir fan inte bättre för att man har miljoner andra saker som ger mig ångest pga att jag har så lite tid att ordna upp med allt..
Just nu stiger allt mig åt huvudet.
Och just nu vill jag bara ha sommarlov, bajsa på svergie och åka till fucking bulgarien och hoppas på att jag blir strandsatt.

Fuck livet.

Hej då


btw sneakpeak på balklänningen
 


Och ja jag ska sola D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0