15th of May, saturday

Denna veckan har väl sett ut såhär.
Onsdagen var man och festade hos Dennis. Var ett liten födelsedagsfest för honom (:
Grattis igen i efterskott!
Askalas blev man, kunde knappt stå upp och gjorde jag det så vinglade man något otroligt mycket.

Torsdagen spenderade man genom att städa igenom hela lägenheten, dammsuga, skura golven, putsa speglar osv osv. Senare på kvällen kom Leo och Tom på en kopp kaffe. Snackade skit och lite sånt <:
Den natten sov jag 2 timmar. Jag rekomenderar inte att man ska dricka 3 koppar kaffe innan läggdags.

Fredagen jobbade man. Fett skön dag faktiskt. Full rulle hela dagen :D
Fick ihop 700 kr i alla fall ^^ så jag är glad.
Senare på kvällen, trots att man var sleten och trött som fan, så drog man sig hem till Jenny.
Spelade Kub (stavning?), twister, skedspelet, drack och rökte vattenpipa tsm med många andra :D
Störtskön kväll faktiskt :D Hade riktigt roligt

Idag ska man hem till Jenny. Blir kakbak och film <:
MYSPYS.

Btw. Någon som har lust att fixa min layout på bloggen? Har inte tillgång till PS eller vafan som för att kunna redigera bilder osv. Hade varit snällt i alla fall <:  

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0