Jösses

Jaa.. Det var ju ett tag sen.
Imorse kände jag mig så jävla förskyld.
+ att jag fick näsblod och grejer.
Vill inte påstå att det var speciellt spännande.

Fick reda på mitt provbetyg i engelska idag.. G -
HAHAH. Aja, det stod inte IG i alla fall :D
Kundmottagning. Tog mig nog 200 år att klippa och tona en kvinnas hår.
Har nog aldrig varit så slö i hela mitt liv xD
Blir väl så när man är osäker och jagar läraren halva tiden :p
Men kunden blev nöjd i alla fall.

Hmm. Jah.
Jönköping om typ 4 dagar.
Spännande spännande.
Själva mässan vetifan om det blir spännande. Om det liknar mässan i London så vetifan xD Blir lite drygt då.
Bara en massa försäljning och grejer.
Men får väl fokusera på visningarna i alla fall :p

Lov om 2 veckor. Längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0