Zombiemåndag

PMS for sure.
Nya ringen är placerad.

Haft en jävla bra helg i alla fall :P

Jaa. Svårt att komma upp imorse. Snoozade lite för länge.
Men jag kom till jobbet i alla fall.
Caroline var dock inte så värst kry idag /:
Illamående, yrsel, feber och helt skakig var hon :S
Hon höll på att svimma när hon hade en kund så jag och Rebecka skickade hem henne.
Blev hemkörd av Rebecka och så fick vi ta hand om Atte under dagen så att Caroline slapp bry sig om något.
Men det gick bra idag i alla fall.

Imorgon har man en helt lost A-lagare till kund :S Den människan kan aldrig sluta prata.
Helt jävla otroligt.
Visst, jättesnäll och trevlig men kan han inte göra som alla andra kunder och bara betala och gå efter dom har blivit klippta?
Jösses

Haha :p I-landsproblem.

Ja då var det bara 3 dagar kvar.
Vilka hänger med ut och firar lilla mig då? :P
Haha.

Oh just det.
Päronen åker till Makedonien nästa vecka..
!!!!!
och dom kommer att vara borta i sådär 3-4 veckor :S
OKej om dom hade varit borta 1-2 veckor. Men hallå??!
Kan dom inte mjukstarta med att dumpa av mig själv här hemma xD
Jag är fan inte van att bo själv. Det är för fan 2-3 år sen jag bodde "själv" O.o
Hade i för sig Tess men hon och jag är jämngamla, var lika oerfarna när det gäller eget ansvar.
Jag varnar er bara. 
Är jag riktigt jävla pissed off under i alla fall 2 veckors tid så är det för att jag inte har mat hemma. 
(:  
Hello white Africa!
Saknas bara kvinno-/barnmisshandel, sinnesstörd politik, Aids och andra diverse sjukdomar.
Dock inte värt det.

Nä nu skiter vi i detta.
Hajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0