There's nothing not to love about me (:

Ännu en, rätt död och varm dag på jobbet.
I ren tristness så har jag städat, städat, spelat kort och städat.
...

Mh.
Vill ha helg nu faktiskt.
Helgen lär nog se mer eller mindre ut såhär
Fredag; Ingen aning. Super? 
Lördag: 20-årsfest för Ahmad <:
Söndag: Antagligen festar jag fortfarande vid dagens gryning..

Dessutom så är det 9 dagar kvar tills detta lilla flickebarn fyller ynka 19 år gammal (:
Tiden har gått fort men tur att man har ett umgänge som är äldre. Man känner sig åter liten igen :D

Damdaram.
Ehm.

Har inget att klaga på.
Jo. Jag behöver pengar.
När man börjar ta från sitt sparkonto igen så är det inte bra någonstans.
Jag hatar denna perioden.
Hur fan ska jag klara mig i framtiden? :S

Borde skaffa mig ett helgjobb för detta kommer jag inte långt på just nu.
Har ju fortfarande 9 000 kr som ska sparas ihop och sättas in på sparkontot.
Rätt långt kvar måste jag säga och jag går knappast på plus.
*suck*
Hatar hatar hatar.

Fuck detta nu ska jag ta en cigg och lugna nerverna.

Shalom


Älskar fortfarande denna bilden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0