segheten själv

vaknade tio, skrek på kattfan, dammsugade, käka brunch och har duschat. Nu ska jag väl få tummarna loss och dra mig in till stan och se om där är något öppet idag. Måste i alla fall köpa vinöppnare (har ju slarvat bort vår här hemma) och köpa en liten blomma eller något.
Frågan är ju när alla affärer stänger? och nu pratar jag inte mataffärer, utan blomsteraffär osv.
Noll jävla koll.

Jag lär märka.

Imorgon har jag varit sjuk i exakt 6 veckor.
Haha. Jag borde verkligen ringa vårdcentralen xD
Måste ringa UM också. Sista p-ringen.
Dock har jag ingen lust att slänga ut pengar på jävla p-ringar.
316? kr funkar för 3 ringar.
Men nästa gång vetifan om jag får 6 ringar.
Orka lägga ut 600 fucking kronor på en och samma gång?
Kan man ta det på avbetalning?
Menar, jag skiter ju inte precis pengar O.o


Nä, jaga katter och sen ta bussen till stan. Måste inom kolonin också I think.
Dra upp lite potatis <:
FEDDTT..
Shalom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0