frustration..

Ohhhh! Är så jävla arg, besviken och ledsen.
Fattar inte hur ens egen speciella dag kan bli totalförstörd.
Vet fan inte vart jag ska ta vägen, vill bara slå sönder en vägg eller något.
Kasta ciggpacket i väggen gör ju inte så mycket. Insåg efteråt att den minimala dunsen mot väggen inte gjorde mig mycket... Haha ):
BLööööööööh.


Borde göra något.
Trots att jag har duschat så funderar jag ändå på att sticka ut och springa. Hinner nog ut och springa innan filmen på tv6 börjar.
Eller så chillar jag lite nu, kollar på filmen och sticker ut och springer sen.
??

Röka hade varit fint nu.
Och då menar jag inte cigg.

oh btw. Kan folk sluta skriva grattis nu?
Speciellt när folk önskar en en "underbar fortsatt dag och all lycka i framtiden".
Det där med lycka och underbara dagar tror inte jag på.
Fattar inte varför alla mina födelsedagar ska bli så fucking fail..

Ja jag gnäller. Big time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0