fallskärm och baksmälla

Hm. Ibland undrar jag varför jag ens plågar mig själv genom att va uppe hela nätter fram till tidig morgon, vardagar, när jag vet att jag jobbar dagen efter..
Kan lugnt säga att jag var sjukt seg idag.

Dida och jag har diskuterat på att hoppa fallskärm nån dag snart <:
Hade varit riktigt jävla fett :D
Ett moment av många som jag måste göra innan jag dör ^^,
Bungyjump ska jag ta sist. Rätt coolt sätt att dö på ändå ;D haha
Nä jag skoja.

Lovely.

Campa imorgon med companiet vid Daxtorpssjön.
Vad exakt har man med sig när man campar?
Det enda jag kommer på är tält, sovsäck och öl.
Sen är det alla dom andra 2 miljoner grejerna också.
Några exempel är mat och kläder?
Och just det. Godis. Ska ju belöna Pål för varje gång han gör något rätt ;D HAHAHAH

Fy fan. Får nog börja packa ner så smått ikväll i alla fall.


Mitt ass har vuxit. Bristningar för hela slanten och jeansen börjar bli trånga O.o Men det är bara rumpan och inget annat. Mina tuttar försvinner bara mer och mer.
Fattar inget.
I-landsproblem.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0