Tolka :D

Idag tolkade vi Mira :D Gick superbra ^^ Hon var så duktig :D
Tog bort nosremmen på henne idag dessutom, hon hade pessoanosrem ett tag men tror inte hon kunde andas riktigt med den. För när hon hade den så orkade hon arbeta i typ 10 min men var enormt tramsig och okoncentrerad. Sen slutade det med att hon frös fast i marken och vägrade röra på sig. men idag innan vi började med tolkningen så red jag henne lite på en gräsplätt och jävlar vad det gick bra <: Gumsan gick galant :D Började sammarbeta direkt, gick på tygeln och arbetade så fort jag tog tag i henne :D Ah så glad jag är för dig ^^ <3

Men här har vi en bild när jag red Mira och Heidi tolkade :D Sjukt svårt att styra dock xD



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det var en sån simpel lösning som nosgrimman egentligen så det inte satt i någon kroppsdel eller så :D

2010-01-10 @ 20:10:03
Postat av: Tess

det var jag som skrev det andra >_>

2010-01-10 @ 20:13:05
Postat av: Kicks

Tess:

jo verkligen. Sån jävla skillnad det blev på henne >.<

2010-01-10 @ 23:25:35
URL: http://hestfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0