Svar på en fråga + övrigt

Anonym om 18 januari 2010:
grattis :),  hade du ångest när du gick på jb?

Svar: Om jag hade.. Varje dag, på väg dit, på väg hem, när jag var där och t o m dom dagar jag inte var där :P


Jaha idag så fixade man betyget i praktisk marknadsföring.
Och det gick super.
Sen har man pratat med Madde, Åsa och en massa andra lärare.
Så jah.

Imorgon blir det att lämna tillbaka diverse saker som är skolans.
I detta ingår 1 st sportväska, 2 saxar, en kniv, kammar/borstar, klämmor, ställ, vattenspruta, läroböcker, dockhuvuden och min DATOR!!!!!
D: NOOOOOOOOOOOO
Haha fan då )':

Så nu får jag tjata lite på morsan och farsan om att jag vill ha en dator och att jag är i desperat behov av en.
Spännande -.-

Buhuu..
Aja. Måste dock få svar på om jag kan ha kvar den tills på torsdag. Ska skriva prov i kultur- och stilhistoria och då behöver jag datorn.
Vi snackar om över 100 sidor datorskrivna A4- papper på en massa jävla arbeten om epoker.
1. Jag har ingen skrivare.
2. Jag orkar inte med papper.
3. Man hade blandat ihop alla papperna och då får man sitta och sortera det i en timme istället. Ne tack.

*suck*
Haha. Om jag ska var ärlig så är nog detta det enda provet jag har fasat för dom senaste sådär 3 månaderna :P

Aja hajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0