(: Mmmh

Jobbade igår. Tjänade ihop en slant.
förfest hos mig med bara jag och jenny.. HAHa
blev ju med syrrans ungar men jag blev sjukt irriterad på både dom och syrran, morsan mfl.
ofta man låter två ungar på 3 och 4 år umgås med två 18åringar som sitter och dricker..
Hur fan tänker ni??

Jaja så vi stack hem till Jenny och festade med hennes morsa istället HAHAHAH Sjukt kul :p

åkte in till stan, där träffade man alla andra :p haha
Sammanlagt för min del så blev det 3 öl, 6 shottar, en drink och ett glas "skumpa".
Och detta är för mycket för min del.
I vanliga fall så brukar jag bli aspackad på 6 shottar och en öl.
Eller bara 3 öl. Men idag var jag tydligen superman eller något.
Sjukt roligt hade jag i alla fall xD

Men jag mår faaan o med förjävla bra idag :D
Utgång ikväll igen ffs.


haha Heidi skickade något test eller vad man ska kalla det för på facebook om vad ens födelsedatum säger om en.
detta är mitt


Tyckte det stämde rätt bra ;P HAAHAHHA

And btw. whats up med alla som kommer till en och bara "oh vad ska du göra ikväll, vill du kolla på film med mig?" eller "ska du inte sova med mig inatt." eller "jag vill sätta dig"
...
För helvete!!!!

jaja hajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0