Idag

försov jag mig big time..
Jaja xD

Gunn-Britt: Caroline, brukar din lilla maskin också ha svårt för att ladda?
Caroline: Nä, men den börjar bli slö dock.
Gunn-Britt: ja för min lyser inte så jag tror inte den laddas..
..
Gunn-Britt: och det är ju för sladden inte är i..
Jag: *asg som fan*
Gunn-Britt: Tyst unge!

Hahaha fy fan.

Sen satt jag och rensade våra ljuslyktor från stearing på trappen..
Gunn-Britt: alltså du vet att dom är flyttbara ifall du vill rensa dom?
Jag: nää menar du?! Tack för informationen

haha xD

Caroline rullar permanent. Gunn-Britt hjälper till och jag som räcker torrpapper och spolare blir förvirrad.
Gunn-Britt: Jag vill fortfarande ha gummibandet mot.
Jag: Ja men det blev stressigt för du är så snabb med att rulla..
*skratt* Caroline kollar snett.
Jag: ja men vafan! xD


Haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0