Fucked up nyår

Kortfattat om gårdagen.
Stressfaktor 15; vi hade en timme på oss att fixa oss, laga mat och äta.
Väl där började det bra
För full, ska nog inte dricka spetsat vin igen.
Tappade en lins, full panik, ringde morsan så hon fick köra ut och lämna nya linser till mig. Tack Robban för att du petade ut den.
Ångestattack, didnt really get it. Fattar inte varför jag blev så känslomässigt rubbad helt plötsligt.
Men det blev bra igen, jag var glad.
Sen promenerade man in till stan. Svinkallt
Väl inne i stan så skjuter några idioter raketer på marken i riktning mot oss.
En av oss fick raketen på benet, skiten bytade riktning och flög rakt mot mig som stod och pressade vid en vägg och exploderade typ en meter ifrån mig.
Chocktillstånd. Killen som fick den på sig hamnade på akuten till slut. Carro, hans flickvän var förstörd och helt orolig för honom.
Gick in på stationshuset, en random brud tuppade av, försökte få tag på ambulans men polisen kom.
Efter detta ringde man morsan, blev upphämtade och körda hem till Jenny där det blev efterfest.
Började steka köttbullar.
Själv frös jag som fan så jag gick upp för att bada i varmt vatten var det ju tänkt. Men något fel i systemet så det blev kallt som fan. Blev bara varmt när jag hade duschen igång.
Medan jag badade så kom alla andra människor hem till Jenny och jag tror nästan dom försökte hindra hälften av dom att gå in i badrummet. Låset funkar inte till den dörren :p

Aja.  man stack ner, åt köttbullarna, stekte mer, åt upp dom med.
Gott xD
Sen hann tröttheten ifatt mig så jag drog hem efter det.

där är dock en sak jag ångrar att jag inte gjorde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0