Frågestund?

det har jag gjort och funderar starkt på att byta:(. vad tycker du om skolan?

Tycker den skolan är skit rent ut sagt. Får ångest bara av att tänka på det :p



Hej jag går andra året på johnbauer it/media (Halmstad). och jag TRIVS inte alls i klassen.. vet inte vad jag ska göra? lärarna är också knäppa mina betyg hoppar upp och ner. och det är en ren ångest att gå till skolan.. har du något tips? :( / Anonym


Jadu. Kolla runt med andra skolor om där är någon möjlighet att byta?
Det är ju trots allt din egen framtid och ditt mentala mående som står på spel.
Det är i alla fall något jag hade gjort.
Och vad jag förhoppningsvis ska göra..


Sorry girls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det har jag gjort och funderar starkt på att byta:(. vad tycker du om skolan?

2010-01-12 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0