9 januari 2010

Omfg.
Igår var sjukt rolig kväll men jääävlar vad jag är bakis.
Klockan är 22.16 just nu och jag mår fan fortfarande illa.
Dock har det lugnat sig lite men jösses xD

Så min natt/dag har sett ut såhär ungefär.
Åkte hem från b2, käkade, gick och la mig. En timme senare går man upp för att spy upp sin portion nudlar som mest såg ut som en bunte binnikemaskar i tapetklister. Kändes ungefär så. Och ska ju inte glömma nämna att jag höll på att kvävas av mina egna spyor HAHAH
Jaja. Drack vatten, hämtade spyhinken in case of och sen gick jag och deckade igen.
Vaknade halv nio, trodde jag hade sovit bort halva dagen, mådde piss och deckade igen.
Vaknade åter igen vid 12 mådde fortfarande illa, smsade Heidi och sa att vi skulle vänta tills senare med att sätta i löshåret på henne för vi vill ju inte va med om några spyolyckor. :P
Somnade om igen, vaknade vid tre tiden. Chillade, käkade två mackor, klädde på mig sen cyklade man (ja cyklade) till Heidi. Helvetes jävla blåst, sidvind som fan och man slirade runt.
Väl framme så snackade man lite, tog en kopp kaffe, rökte en cigg sen satte man igång med att sätta i löshår.
Väl klara så chillade man lite till, jag lekte med tvillingarna så att Heidi kunde dammsuga upp cornflaksen som ungarna hade lekt med i köket där vi för övrigt var och satte i löshåret :p
tandtråd överallt och hårstrån som hade lossnat från extensionen xD
Så jag underhöll småttingarna lite där :p Fy fan va trött jag blev HAHA
Tog det lugnt, satt och pratade, rökte en massa cigg.
Sen var det dags att dra hem. Jävlar säger jag bara.
Att cykla i snötäckta backar i motvind är ingen höjdare ska jag säga er HAHAHA

Jaja nu sitter man här och väntar på mat xD
Morsan får ju laga lite tycker man 8-)

2 dagar tills skolan börjar. Ångest ):

Kommentarer
Postat av: ewe - en hästblogg

sv: hahah, min ponny är rätt lätt att sitta kvar på, man sitter säkert :)

2010-01-10 @ 13:15:08
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0