3 januari 2010

Igår var man på kalas hos moster (:
det var kul :P
Man kommer dit, får i sig vin sen får man i sig, alkohläsk och likör också.
I o m syrran & co också var med så blev ungarna trötta så vi stack hem vid 8-9.
Ringde Dennis, stack hem till honom, försökte få tag på folk och hittade Hannah och hennes polare Sabine.
Stack till B2.
Jenny och Mange kom också dit men Hannah och Sabine drog igen :P
Trodde jag hade pengar på kortet men tji fick jag. Banken har säkert dragit bort pengar på mitt kort så jag hade inte råd. Dennis fick lägga ut sålänge TACK
Två öl och en tequilashot senare så satt vi och pratade med nån dude om droger.
Haha jaja

Tjugo i två stack vi till pizzerian, delade på kebabpizza.
Jag råkar få sås i håret.
Jenny: Kicki du har sås i håret.
Jag försöker komma med en bra bortförklaring tänkte jag.
Jag: Ja men jag gillar att ha sås i huvudet.
*tystnad* ... *asg*
Jag: Jag menade inte så!!! xD

Jaja :P stack hem efter det.

Gick upp 12 idag.
Gött.

Vad händer idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0