28 januari 2010

HAHAHA fy fan jag dog xD




Jaha. Idag var väl en helt ok dag :p
Kom typ 20 min försent till samhällskunskapen men det var pga tåget.
Fick sitta längst fram hos läraren för han skulle gå igenom allt det vi ska ha prov på, från början xD

Engelskalektionen var inte så farlig.
Vi fick samarbeta med varandra under glosförhöret HAHA
Och sen började vi ett nytt kapitel om den här Flight-skiten där dom överlevande överlevde genom kanibalism.
Sen fick vi se ett youtubeklipp när Filip och Fredrik skulle göra samma sak.
Och vi var tvungna att se det. Spännande ja.
Snacka om att jag blev illamående och svimfärdig >.<
Jaja. Slutade lektionen typ ett. Åkte till stationen, missade 11 över tåget. Så jag satte mig på Espresso House och fikade.
När jag gick ut därifrån så skickade Jenny ett sms; Vad ska du göra idag? undrar om du vill fika på Grappa sen.
*suck*
HAHA jaja men det blev "fika" på grappa :P
Blev inget sånt kaffe och kaka utan en  räkbaguette och en dricka till det.

Jaha.
Resten av dagen ska jag väl bara slöa bort.
APU imorgon.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

haha najs! :) vad braaa....jo då, klart att det gör :) kraaam

2010-01-28 @ 21:45:30
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0