27 januari 2010

Grattis pappa på 50-årsdagen!

Jaha. Vad har man gjort idag?
Har haft frisörteknik hela dagen. Hade lite repetitioner i långhår och sen så vetifan. Lektionen spårade ut och vi kollade på youtubeklipp via monitorn istället HAHAHA

Skulle haft idrott men pga vädret så var många oroliga för att dom inte skulle kunna komma hem så lektionen blev inställd.
Men mellan frisörtekniken och idrotten så hade vi en håla på typ 3 timmar O.o
Så vi satt i salongen och gjorde inte speciellt mycket.
Fick ut löshåret idag. Skönt som fan men känns naket xD
Måste klippa topparna nu snart bara, låta håret vila sen ska skiten i igen :p
Ska kolla med Caroline om hon kanske har en lucka så att hon kan klippa mitt hår på fredag.

Jaha då har man över 60 glosor i engelska till imorgon. Har hunnit skriva ner dom i mitt block bara.
Somnade efter jag hade käkat xD
Så jävla trött. Vaknade vid åtta igen >.<
Smidigt.

Jaja blir väl plugga snart för min del. Imorgon börjar vi 09.40. Har två lektioner sen slutar jag 13.05 <: Soft.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0