23 januari 2010

Begravning igår.
Det var hemskt som fan.

Det är nu man börjar inse på riktigt hur snabbt tiden går.
Kan ju lugnt säga att jag verkligen INTE längtar till den dagen mina föräldrar går bort.
Den dagen skrämmer mig.
Döden skrämmer mig. Det går ju så fort ):

Aja. Innan begravningen var man på möte med SYV på Polhem. Fick igenom lite noggrannare mina betyg och studieplan för att se om jag behövde några individuella val. Men det behövde jag inte <: 
Hon sa också att om jag inte skulle hinna läsa upp samhällskunskapen så kunde jag få sommaren ut på mig och det är lite skönt att veta faktiskt. Jag har liksom ett års studier som ska göra på en termin :p  
Men ska ändå försöka plugga upp så mycket som möjligt.
Har ändå så många hålor och tillfällen att plugga upp det på så det fixar sig nog ^^

Efter begravningen så åkte man hem. Folk kom på middag, man tog det lugnt, snackade, åt osv.
Halv fem stack jag för att jobba.
Skulle haft en kund men den här människan dök aldrig upp.
Eftersom att jag var själv där så fick ju jag släcka ner och stänga för dagen. Åkte hem, fixade mig sen bar det av på förfest hos Martin och vidare mot B2.
Ni som undrar hur i helvete jag kan festa efter en begravning så kan jag säga såhär;
Hellre är jag ute med mina vänner och har roligt än att sitta hemma, vara deprimerad och tänka så mycket.
Jag gillar inte att tänka seriösa tankar.

Idag kommer kanske Casse hit :D
Får se vad vi hittar på men kul ska det bli i alla fall ;D
Hon har aldrig varit i Eslöv innan så hon ville gärna komma hit ;D haha <33

Så söt hon var i torsdags. Helt ledsen för att jag ska byta skola ):
Så innan vi skulle skiljas åt (hon skulle till körskolan och jag skulle lämna av skolans grejer);
- Alltså jag tänker inte säga hej då för detta är inte sista gången vi ses. Men vi hörs och ses pusspuss
Hahaha <33
Bästa bruden jag känner på JB <:

Jaja. Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0