2 januari 2010

Idag har man varit hos morfar.
Han är nog inte i det bästa tillståndet precis /:
Han har magrat som fan, kommer knappt ihåg en och orkar inte så mycket.
Känns så hemskt att se honom så )':

Nu sitter man hemma, sitter i köket och väntar på mat.
Ska till moster senare på kalas (:
Hon fyller 54 imorgon :p
<3


Jag är nog världens klantigaste människa.
Hur jag än gör så blir det nog fan alltid fel.
Ska man skratta nu?
Eller ska jag gråta för att mitt liv är fördömt..

Pratade lite om släktingar och sånt innan med syrran och morsan.
Började med att vi gick igenom folks födelsedagar och släktingars namn osv.
Fick reda på att morsan har en syster som dog innan någon av alla andra syskonen föddes.
Sen diskuterade vi lite det här med Ivan, syrrans förstfödda som dog.
Sa det till dom att om jag skulle få barn och denne dog så hade jag aldrig klarat av det.
Jag är inte stark nog för det. Jag menar, ni som känner mig, ni vet hur jävla lätt jag går under.

men men. nog om det.

hajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0